

En aquesta sessió analitzarem com ha sigut 2024 per a tu i el teu negoci i tots plegats farem una planificació anual per a 2025 centrant-nos en la teva estratègia de negoci, el teu pla de captació de clients i les claus per a una mentalitat guanyadora. Aquesta sessió t’aportarà eines clau i recursos de valor que podràs implementar immediatament per redefinir la teva estratègia aquest 2025 i construir un pla sostenible de captació de clients adaptat a les teves necessitats.
ANALITZA
– Per què fas el que fas? Repassem missió, visió i valors
– Aprenentatges i assoliments de 2024
– Anàlisi per departaments. Què ha funcionat i què no ha funcionat el 2024?
– Facturació i objectius 2024
– Satisfacció personal
– Balanç global
PLANIFICA
Quines àrees del teu negoci necessiten la teva atenció aquest 2025? Estableix prioritats i objectius:
– Màrqueting
– Vendes
– Clients
– Eines
– Facturació
– Producte
– Sistemes i protocols
– Recursos humans (tu mateix/a i si tens col·laboradors o equip)
IMPLEMENTA
– Nova estratègia de negoci
– Estratègia de màrqueting
– Pla de captació i fidelització de clients
– Claus per a reforçar la teva mentalitat guanyadora
Notes: recursos descarregables, fomentarem la participació i el plantejament de dubtes i respostes.
HORA: de 18 a 20.30 h
IDIOMA: ESP
PREU
Socis de L’APTIC i estudiants de grau FTI: 20 €
FIT, Xarxa Vértice, AETI o MET: 31,25 €
No socis: 42,5 €
ETIQUETA: #APTICCLIENTS
Ponents: Equip DUAL, format per Diana Gordaliza, Maite Fernández i Marián Amigueti

Diana és traductora jurada i jurídica, intèrpret de conferències i gestora externa. Fundadora de @tradubaby. Visibilitza maternitat i emprenedoria. És llicenciada en Traducció i Interpretació, té un màster en Interpretació de Conferències i més de 12 anys d’experiència en la indústria de la traducció i de la interpretació al Regne Unit i a Espanya.

Maite és especialista en màrqueting digital, embuts de venda, consultora estratègica de negoci i fundadora d’Advertime®, agència de màrqueting. És llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i confessa que sempre ha tingut vena emprenedora.

Marián és mentora de comunicació. És especialista en traducció i localització des de 2002. Llicenciada en Traducció i amb un màster en Traducció i Noves Tecnologies, acompanya professionals autònoms i empreses del sector de la traducció per consolidar la seva marca personal i un millor posicionament al mercat.